Milyen nyomtatót vegyek?

Patron és Toner 10X Garancia!

2020.02.06 10:00

Hálózati lézernyomtató - Brother L2712DNUnod már a mellébeszélést? Megértjük!
Arra törekszünk, hogy nálunk mindig azt kapd, amit kértél. Jó árakon, kiváló minőségben, korrekt kiszolgálással - és erre tízszeres garanciát vállalunk!

Aktuális kínálatunkról érdeklődjön e-mailben ( rendeles@patronestoner.hu ) vagy telefonon ( +36305497834 )!

 

 

10X TÍZSZERES GARANCIÁT VÁLLALUNK!

1. ”Nem akar nyomtatni” garancia:
Minden nálunk vásárolt utángyártott termékre vonatkozik, hogy ha nem nyomtat vele a nyomtató, mert hibás a patron/toner, akkor kicseréljük, vagy visszaadjuk a termék árát!

2. ”Nem fogadja el” garancia:
Amennyiben a nyomtatóba megfelelő utángyártott termék lett vásárolva, de chip olvasási hiba miatt nem fogadja el a nyomtató, akkor kicseréljük, vagy visszaadjuk a termék árát!

3. ”Nem tűnünk el” garancia:
Felkészült vevőszolgálatunk bármely elérhetőségünkön, telefonon, e-mail-ben vagy akár személyesen azonnali segítséget nyújt!

4. ”Minden kérdésedre válaszolunk” garancia:
Szakértő kollégáink szakmai tapasztalata összesen közel 50 év. Kizárt, hogy ne tudjunk válaszolni felmerülő szakmai kérdéseidre! Ha mégis megfognál minket valamivel, akkor kiderítjük és visszajelzünk!

5. ”Határidő” garancia:
Bármelyik hétköznap 15:00-ig leadott házhozszállítással kért rendelések esetén, minden készleten lévő terméket  következő munkanapra garantáltan kiszállíttatunk!

6. ”Készleten” garancia:
Nálunk nincs mellébeszélés! Ha patron kell, az gyorsan kell, nálunk valós készlet információkat találsz! Ne várj napokat, heteket, vidd el ma, vagy kérj kiszállítást, amivel akár másnapra megkaphatod a kívánt terméket!

7. ”Nyomtató csere” garancia:
Megeshet, hogy megvásárolod előre a patront, de közben lecseréled a nyomtatódat, vagy éppen tönkre megy. Minden 3 hónapnál nem régebben nálunk vásárolt, bontatlan terméket teljes áron visszavásárolunk, ha így járnál!

8. ”Szín” garancia:
Ha nem vagy elégedett az utángyártott színekkel, és komoly eltérést tapasztalsz a nyomtatási kép és a valóság közt, hozd be a terméket, valamint a nyomtatási képet, és jogos panasz esetén kicseréljük a terméket, vagy visszaadjuk az árát!

9. ”Mégsem kérem” garancia:
A vásárlást követően minden indoklás nélkül visszahozhatsz hozzánk bármilyen, 3 hónapnál nem régebben nálunk vásárolt, bontatlan, sértetlen utángyártott terméket, és mi visszaadjuk az árát!

10. ”Inkább eredetit kérek” garancia:
Ha a nálunk vásárolt utángyártott termék nem válna be, és inkább eredetit kérsz, akkor beszámítjuk az árát (amennyiben jogos a reklamációd, és hibás a megvásárolt utángyártott termék).

Úgy érzed, kimaradt valami? Keress bátran minket elérhetőségeinken:

E-mailben: rendeles@patronestoner.hu

Telefonon: +36-30-549-7834

Személyesen: 1134 Budapest, Dózsa György út 57.